Termeni și Condiții
Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de retur, Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru, când plasați o comandă sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.
Capitolul I – Dispoziții generale
1. Înțelesul unor termeni
1.1. Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:
Noi/Societatea/Operatorul înseamnă: STELLA AZZURA TRANS S.R.L., societate cu răspundere limitată organizată și funcționând conform legilor din România, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J17/2290/1994, având sediul social în Drum De Centura 52 Jud. GALATI, Loc. GALATI, România și numărul de identificare fiscală 6196675, cu datele de contact: email: office@stellaazzura.ro, telefon: +40 753 311 011;
Dumneavoastră/Clientul/Utilizatorul înseamnă: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul sau achiziționează Bunurile prezentate de Societate;
Website-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa: stellaazzura.ro împreună cu toate subpaginile sale;
Produse/Bunuri înseamnă: fructele și legumele, prezentate pe Website de către Societate, pe care puteți să le achiziționați prin intermediul Website-ului, plasând o comandă în acest sens;
Contul Dumneavoastră/Clientului/Utilizatorului înseamnă: contul creat prin intermediul Website-ului, care vă permite să achiziționați Produsele prezentate de Societate, prin intermediul Website-ului;
Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Website-ul ori când achiziționați Bunurile de pe Website;
Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Dumneavoastră și Societate, prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Produselor prezentate pe Website;
Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
Agenți Economici înseamnă: orice persoană fizică sau juridică care nu intră în categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care acționează în cadrul activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societăți, profesii liberale și alții asemenea);
Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată la https://stellaazzura.ro/politica-de-confidentialitate/ și Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată la https://stellaazzura.ro/politica-cookie/;
Politica de retur înseamnă: Politica ce descrie condițiile în care aveți dreptul de a vă retrage din Contractul la distanță, respectiv dreptul de a returna Produsele urmând să vă fie restituite sumele de bani achitate în vedere achiziționării Produselor. Politica de retur poate fi accesată la https://stellaazzura.ro/politica-de-retur/;
ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website: https://anpc.ro/articol/575/date-contact;
ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro.
2. Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie
2.1. Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de retur și Politicile GDPR, se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la Produsele Noastre.
2.2. Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Website-ul sau în măsura în care plasați o comandă referitoare la Bunurile oferite prin intermediul Website-ului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea și confirmarea unei comenzi, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur, Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare.
2.3. În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați o comandă în legătură cu Produsele prezentate pe acesta.
2.4. Totodată, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea unei comenzi, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.
2.5. În sensul dispozițiilor menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.
Capitolul II – Contul Utilizatorului
3. Contul Utilizatorului
3.1. Aveți posibilitatea de a vă crea un Cont prin intermediul Website-ului, urmând instrucțiunile în acest sens. Prin intermediul acestui Cont aveți posibilitatea de a achiziționa Produsele prezentate pe Website, dar și posibilitatea de a oferi o notă/recenzie Produselor achiziționate.
3.2. Totodată, în măsura în care doriți să achiziționați Produsele fără să vă înregistrați un Cont, este suficient să selectați Produsul dorit și să urmați instrucțiunile de pe Website în vederea plasării comenzii.
3.3. După crearea Contului sau selectarea Produselor, fără înregistrarea unui Cont, veți putea achiziționa Produsele prezentate pe Website.
3.4. Prin intermediul Contului de Utilizator puteți să accesați și să modificați unele din datele furnizate sau dacă doriți ștergerea contului puteți trimite o solicitare în acest sens la office@stellaazzura.ro.
3.5. În măsura în care ați fost de acord cu primirea de comunicări comerciale din partea noastră (oferte, promoții și altele asemenea), aveți posibilitatea de a opta pentru a nu mai primi astfel de comunicări, urmând pașii indicați în mesajele comunicate (e-mail-urile transmise), sau ne puteți contacta direct în acest sens, prin unul din mijloacele de contact disponibile.
Capitolul III – Produsele
4. Produsele prezentate pe Website
4.1. Produsele prezentate pe Website sunt comercializate de Societate. Principalele caracteristici ale Produselor, împreună cu prețul aferent, eventualele reduceri promoționale, cantitatea disponibilă (stocul), costurile și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Produsele comercializate, le puteți solicita la următoarea adresă de e-mail office@stellaazzura.ro sau la numărul de telefon +40 753 311 011.
4.2. De asemenea, trebuie să aveți în vedere că imaginile afișate sunt cu titlu de prezentare astfel că, în unele cazuri, pot exista și unele diferențe de culoare, accesorii, aspect și altele asemenea între imaginele afișate pe Website și Produsele livrate.
4.3. În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu Produsele de pe Website, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile, garanțiile acordate, cantitatea disponibilă (stocul), costurile și altele asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă inițial o confirmare automată cu privire la plasarea comenzii.
4.4. În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 15 zile de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea Produselor, Societatea o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă restituie suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire.
Capitolul IV – Modalitățile de plată. Facturare. Încheierea Contractului la distanță. Livrarea. Garanții
5. Plata
5.1. Prețul Produselor este afișat în integralitate (cu toate costurile aferente) pe pagina de prezentare sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. Nu se percepe TVA pentru Produsele achiziționate.
5.2. Produsele pot fi achitate în numerar ori cu card bancar în momentul livrării lor sau prin mijloace electronice de plată, respectiv prin plata online efectuată cu un card bancar. Găsiți informații suplimentare în legătură cu modalitatea de plată în pagina dedicată modalităților de plată, dar și în urma parcurgerii etapelor plasării unei comenzi.
5.3. Factura aferentă achiziției se înmânează clientului în momentul livrării Produselor, poate fi accesată din Contul Utilizatorului, secțiunea „comenzi” sau o puteți solicita în format electronic la adresa de e-mail: office@stellaazzura.ro, urmând să vă fie comunicată prin e-mail la adresa indicată de Dumneavoastră. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale. În cazul în care a existat o problemă cu accesarea sau transmiterea facturii, vă rugăm să ne contactați prin unul din mijloacele de contact, astfel încât să remediem situația și transmite factura.
5.4. Alte detalii cu privire la modalitatea de plată le puteți găsi în secțiunea dedicată plății, prin parcurgerea procesului de plasare a unei comenzi.
6. Comenzile
6.1. Pentru a achiziționa Produsele este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Website dedicată acestui subiect. Totodată, vă informăm că la acest moment Societatea poate asigura livrarea comenzilor decât în România.
6.2. După selectarea Produselor dorite și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică cu privire la confirmarea comenzii la adresa de email indicată de Dumneavoastră și un SMS cu ora la care vor fi livrate Produsele comandate. Mesajul privind confirmarea comenzii reprezintă acceptarea de către Societate a comenzii plasate. În ipoteza în care, cu ocazia plasării comenzii de către Dumneavoastră, au existat unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat sau cu privire la disponibilitatea acestuia (stocul), Societatea își rezervă dreptul să nu accepte comanda, informându-vă în acest sens, conform clauzei de mai jos.
Prin urmare, e-mailul transmis cu privire la confirmarea comenzii (acceptarea acesteia) reprezintă momentul încheierii Contractului la distanță. Totuși, Societatea își rezervă dreptul de a efectua unele verificări ulterioare cu privire la existența Produselor comandate pe stoc și cu privire la inexistența unor erori referitoare la informațiile afișate pe Website, în legătură cu Produsele comandate. În termeni juridici, transmiterea e-mailului cu privire la confirmarea comenzii reprezintă acceptarea acesteia de către Societate determinând încheierea Contractului la distanță cu privire la Produsele comandate, sub condiție rezolutorie, constând în verificarea de către Societate a inexistenței unor erori cu privire la informațiile afișate pe Website atunci când a fost plasată comanda și sub efectuarea verificărilor cu privire la existența pe stoc a Produselor comandate. În cazul în care se constată, ulterior, existența unor erori sau inexistența Produselor pe stoc, condiția rezolutorie este îndeplinită, iar contractul de vânzare (Contractul la distanță) este desființat de plin drept, fără a fi necesară vreo formalitate, cu repunerea părților în situația anterioară.
6.3. În cazul în care, după plasarea Comenzii, se constată că Produsele comandate nu se mai află în stoc sau a existat o eroare cu privire la afișarea informațiilor pe Website, Societatea nu va putea da curs comenzii Dumneavoastră, transmițându-vă în acest sens o informare la adresa de email la care ați primit confirmarea comenzii menționată mai sus.
6.4. După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Societatea are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese, în cazul în care: a) se constată că datele introduse de Dumneavoastră cu ocazia plasării unei comenzi sunt eronate/incomplete și astfel nu se poate da curs livrării Produselor; sau b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Societatea se află în colaborare. În aceste cazuri, Societatea vă informează cu privire la aceste aspecte, iar orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate.
6.5. În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați plasat comanda. După plasarea comenzii, eventualele erori cu privire la adresa de livrare sesizate de Dumneavoastră pot fi rectificate, dacă ne contactați telefonic.
6.6. După plasarea și confirmare comenzii, nu veți primi o copie de pe acești Termeni și Condiții, parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Dumneavoastră. În acest sens, vă recomandăm să vă descărcați o copie de pe Termenii și Condițiile aplicabile Contractului la distanță, disponibili pe Website, de la momentul plasării comenzii. Trebuie să aveți în vedere că puteți folosi Termenii si Condițiile în această copie exclusiv în vederea probării Contractului la distanță încheiat între Dumneavoastră și Societate.
6.7. Contractul la distanță se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de livrare a Produselor, încasare a prețului și, dacă este cazul, acordarea garanțiilor legale.
7. Livrarea
7.1.
7.2.
7.3.
8. Garanția legală privind conformitatea și calitatea Produselor
8.1. Beneficiați de unele garanții în legătură cu Produsele comercializate de Societate, în condițiile prevăzute de lege.
8.2. Societatea își asumă să vă livreze Produsele în conformitate cu Contractul la distanță. Astfel, Societatea își asumă să livreze Produsele în conformitate cu descrierile și caracteristicile de pe Website și la standardul de calitate prevăzut de lege. În măsura în care considerați că Produsele achiziționate nu corespund cu informațiile prezentate, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația.
8.3. Descrierile, caracteristicile și orice alte informații în legătură cu Produsele comercializate de Societate le puteți cerceta în cadrul paginilor de prezentare a Produselor.
8.4. În cazul în care constatați, conform celor menționate în articolul precedent, o lipsă de conformitate în privința Produselor livrate, aveți dreptul de a ne solicita înlăturarea acestor neconformități, fără ca Dumneavoastră să suportați vreun cost suplimentar, sau aveți dreptul să beneficiați de o reducere corespunzătoare a prețului sau de desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță încheiat cu privire la Produsele neconforme.
8.5. Pentru că ne dorim clienți mulțumiți, am conceput un pachet de garanții speciale pentru Produsele vândute prin intermediul site-ului, pe care le puteți accesa fără dificultăți birocratice, cu un simplu apel telefonic la numărul +40 753 311 011. Notificarea dumneavoastră o vom procesa în cel mai scurt timp posibil, astfel încât să beneficiați de garanțiile oferite mai jos pentru Produsele de care nu sunteți mulțumit pe deplin. În vederea returnării banilor, este posibil să vă solicităm furnizarea de date necesare în acest scop (cont IBAN, bancă, cod swift, titular cont, alte informații). În cazul în care nu furnizați datele solicitate, ne vom găsi în imposibilitatea de a vă returna banii.
Aceste garanții se referă la:
8.5.1. Înlocuirea Produselor care prezintă neconformități și nu pot fi consumate sau folosite în scopul pentru care au fost achiziționate. Vă rugăm să păstrați Produsele primite inițial și să le prezentați reprezentantului Societății. În caz contrar, Societatea nu va putea să procedeze la înlocuirea acestora. Totodată, trebuie să aveți în vedere că solicitarea de înlocuire a Produselor neconforme o puteți efectua doar în ziua în care ați primit Produsele, până în ultima oră a programului de livrare. Dacă solicitarea nu este efectuată în aceeași zi cu ziua livrării, Societatea nu mai poate proceda la înlocuirea Produselor.
8.5.2. Returul în totalitate al Produselor care prezintă sau nu neconformități și nu pot fi consumate sau folosite în scopul pentru care au fost achiziționate. Trebuie să aveți în vedere că solicitarea de retur în totalitate al Produselor care prezintă sau nu neconformități o puteți efectua doar în ziua în care ați primit Produsele, până în ultima oră a programului de livrare. Dacă solicitarea nu este efectuată în aceeași zi cu ziua livrării, Societatea nu mai poate proceda la înlocuirea Produselor. Suma de bani urmând a fi restituită conform modalității de plată prin care au fost achiziționate Produsele.
Pentru înlocuirea Produselor, în condițiile prevăzute de prezentul articol, nu veți achita niciun cost suplimentar.
8.6. Vă rugăm să consultați dispozițiile legale sau să ne contactați în acest sens, în măsura în care doriți să aflați mai multe detalii în legătură cu aceste garanții sau dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi.
Capitolul V – Proprietatea intelectuală
9. Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.
Capitolul VI – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) acordat Consumatorilor
10. Dispozițiile legale care reglementează dreptul de retragere sunt cele conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014, care prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”.
11. Totuși, în cazurile prevăzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, nu beneficiați de dreptul de retragere/ dreptul de retur. Astfel, dacă Produsele achiziționate intră în una din categoriile prevăzute de art. 16, nu puteți proceda la returnarea acestora. În acest sens, este vorba în special de: a) Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; b) Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă au fost desigilate.
12. Astfel, înțelegeți și acceptați că în măsura în care Produsul comandat are un termen de valabilitate redus sau este susceptibil de deteriorare rapidă, nu veți putea returna Produsul comandat, această situație fiind exceptată de la acordarea dreptului de retur, conform dispozițiilor legale.
Pentru aceste motive, având în vedere că Produsele comercializate de Societate sunt reprezentate de fructe și legume, dreptul de retragere/dreptul de retur al acestora nu este acordat.
De asemenea, în măsura în care ați comandat un Produs sigilat, înțelegeți și acceptați, în mod expres, că acesta nu mai poate fi returnat în situația în care Produsul a fost desigilat, iar măsura se impune din motive de protecție a sănătății (cum ar fi în cazul produse alimentare desigilate) sau din motive de igienă.
Capitolul VII – Prelucrarea datelor cu caracter personal
13. Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.
Capitolul VIII – Declinarea de răspundere
14. Dispoziții generale
14.1. Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Societății. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului sau Produselor.
14.2. De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.
14.3. Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.
Capitolul lX – Alte prevederi
15. Procedura de soluționare a reclamațiilor
15.1. Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la office@stellaazzura.ro.
15.2. După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.
15.3. Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.
16. Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații referitoare la Platforma SOL puteți accesa aici: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm.
17. Subcontractarea. Cesiunea
17.1. Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să obțină un consimțământ viitor.
Capitolul X – Prevederi finale
18. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.
19. Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în Galați, Județul Galați, România.
20. Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele Societății.
21. În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.
22. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România, de la sediul Societății sau, în cazul Consumatorilor, de instanțele de judecată prevăzute de dispozițiile legale.
23. Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa office@stellaazzura.ro.
24. Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numerele de telefon: +40 753 311 011.
25. Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data de 11.07.2023.
DATE SOCIETATE
STELLA AZZURA TRANS S.R.L.
CIF: 6196675
Reg. com.: J17/2290/1994
EUID: ROONRC.J17/2290/1994
Adresa: Drumul De Centura 52 Jud. GALATI, Loc. GALATI