Politică de retur

Capitolul I – Dispoziții generale

1. Înțelesul unor termeni

1.1. Termenii cu majuscule folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au înțelesul prevăzut în Termenii și Condițiile STELLA AZZURA TRANS S.R.L.

2. Completarea Politicii de retur

2.1. În urma achiziționării Produselor comercializate de Societate, prin intermediul Website-ului, între Dumneavoastră și Societate se încheie un Contract la distanță. Conținutul acestui Contract la distanță este prevăzut de Termenii și Condițiile STELLA AZZURA TRANS S.R.L. . împreună cu dispozițiile legale ce se aplică în completare, de Politicile GDPR și de prezenta Politică de retur.

2.2. Politica de retur prevede, în continuare, condițiile în care puteți beneficia de dreptul de a returna Produsele, urmând a vă fi rambursate sumele achitate cu ocazia achiziției.

Capitolul II – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) acordat Consumatorilor

3. În conformitate cu dispozițiile legale, dacă aveți calitatea de Consumator, beneficiați de un drept de retragere din Contractul la distanță încheiat, fără a fi necesar să vă justificați în vreun fel decizia.. Dispozițiile legale care reglementează dreptul de retragere sunt cele conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014, care prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”.

Capitolul III – Lipsa/Încetarea/Pierderea dreptului de retragere din Contractul la distanță (dreptului de retur)

4. În conformitate cu dispozițiile legale, nu beneficiați de dreptul de retragere din Contractul la distanță (dreptul de retur al Produselor) în cazurile prevăzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, în special în următoarele situații:

a) Produsele trebuie să fie returnate, în măsura posibilului, în ambalajul lor original și cu etichetele inițiale intacte.
b) Produsele pe care doriți să le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit, fără urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri sau alte daune mecanice sau electrice.
c) Dacă ambalajul a fost deteriorat în timpul procesului de manipulare, vă rugăm să notificați acest lucru înainte de a efectua returnarea.

Asigurați-vă că păstrați certificatele de garanție în original (dacă au fost emise de producător/distribuitor), precum și toate documentele și accesoriile cu care a fost livrat produsul.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau produsele cărora le lipsesc accesorii.

Capitolul IV – Cum pot returna produsele comandate fără defecte?

5. Ambalaj și stare a produselor:

a) Produsele trebuie să fie returnate, în măsura posibilului, în ambalajul lor original și cu etichetele inițiale intacte.
b) Produsele pe care doriți să le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit, fără urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri sau alte daune mecanice sau electrice.
c) Asigurați-vă că păstrați certificatele de garanție în original (dacă au fost emise de producător/distribuitor), precum și toate documentele și accesoriile cu care a fost livrat produsul.

6. Returnarea produselor voluminoase:

a) Produsele livrate inițial pe palet trebuie să fie depozitate pe palet, asigurate corespunzător pentru siguranța pe timpul transportului și predate la bordură/marginea trotuarului către șoferul autocamionului, așa cum au fost livrate.

7. Procedura de returnare:

Completați formularul de retur din pachet, dacă este disponibil, sau contactați Serviciul Clienți la numărul de telefon specificat (0753 311 011) sau prin e-mail ( office@stellaazzura.ro) pentru a iniția procesul de returnare.
Serviciul Clienți vă va ajuta să stabiliți un termen de preluare și va organiza ridicarea produselor pe care doriți să le returnați de la adresa specificată.
Pentru produsele voluminoase livrate pe palet, acestea vor fi preluate tot de la marginea trotuarului.

8. Restituirea contravalorii produselor:

a) Contravaloarea produselor returnate va fi restituită utilizând aceeași modalitate de plată utilizată la tranzacția inițială.
b) Excepția o reprezintă plățile în numerar efectuate în magazin, în cazul cărora valoarea produselor returnate va fi virată într-un cont bancar. Veți trebui să furnizați datele bancare pentru această procedură.

9. Returnarea produselor în magazinele fizice:

Dacă doriți să returnați produsele într-unul din magazinul Stella Azzura, asigurați-vă că aveți factura și produsele pe care doriți să le returnați la dumneavoastră.
Restituirea contravalorii produselor se va face în același mod ca mai sus, în funcție de modalitatea de plată inițială (card, transfer bancar, numerar).

Capitolul V – Garanția legală privind conformitatea și calitatea produselor

10. Beneficiați de unele garanții în legătură cu Produsele comercializate de Societate, în condițiile prevăzute de lege.

11. Societatea își asumă să vă livreze Produsele în conformitate cu Contractul la distanță. Astfel, Societatea își asumă să livreze Produsele în conformitate cu descrierile și caracteristicile de pe Website și la standarul de calitate prevăzut de lege. În măsura în care considerați că Produsele achiziționate nu corespund cu informațiile prezentate, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația.

12. Descrierile, caracteristicile și orice alte informații în legătură cu Produsele comercializate de Societate le puteți cerceta în cadrul paginilor de prezentare a Produselor.

13. În cazul în care constatați, conform celor menționate în articolul precedent, o lipsă de conformitate în privința Produselor livrate, aveți dreptul de a ne solicita înlăturarea acestor neconformități, fără ca Dumneavoastră să suportați vreun cost suplimentar, sau aveți dreptul să beneficiați de o reducere corespunzătoare a prețului sau de desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță încheiat cu privire la Produsele neconforme.

14. Pentru că ne dorim clienți mulțumiți, am conceput un pachet de garanții speciale pentru Produsele vândute prin intermediul site-ului, pe care le puteți accesa fără dificultăți birocratice, cu un simplu apel telefonic la numărul +40 753 311 011. Vom procesa notificarea dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil, astfel încât să beneficiați de garanțiile oferite mai jos pentru Produsele de care nu sunteți mulțumit pe deplin. În vederea returnării banilor, este posibil să vi se solicite furnizarea de date necesare în acest scop (cont IBAN, bancă, cod swift, titular cont, alte informații). În cazul în care nu furnizați datele solicitate, ne vom găsi în imposibilitatea de a vă returna banii.
Aceste garanții se referă la:

14.1. Înlocuirea Produselor care prezintă neconformități și nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost achiziționate. Vă rugăm să păstrați Produsele primite inițial și să le prezentați reprezentantului Societății. În caz contrar, Societatea nu va putea să procedeze la înlocuirea acestora. Totodată, trebuie să aveți în vedere că solicitarea de înlocuire a Produselor neconforme o puteți efectua doar în ziua în care ați primit Produsele, până în ultima oră a programului de livrare. Dacă solicitarea nu este efectuată în aceeași zi cu ziua livrării, Societatea nu mai poate proceda la înlocuirea Produselor.

14. Vă rugăm să consultați dispozițiile legale sau să ne contactați în acest sens, în măsura în care doriți să aflați mai multe detalii în legătură cu aceste garanții sau dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi.

Capitolul VI- Alte informații

16. În măsura în care aveți nevoie de alte informații cu privire la Politica de retur sau dacă întâmpinați dificultăți în returnarea Produselor, vă rugăm să ne scrieți la coordonatele indicate pentru contact sau la adresa office@stellaazzura.ro

17. Societatea își rezervă dreptul de a modifica Politica de retur după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele Societății.

18. Această Politică de retur a fost actualizată la data de 11.07.2023.

DATE SOCIETATE

STELLA AZZURA TRANS S.R.L. 

CIF: 6196675

Reg. com.: J17/2290/1994 

EUID: ROONRC.J17/2290/1994 

Adresa: Drum De Centura 52 Jud. GALATI, Loc. GALATI